تورهای مسافرتی خارجی و داخلی

در این وبلاگ قصد داریم تجربیات سفر با تورهای مسافرتی را با شما به اشتراک بگذاریم

تورهای مسافرتی خارجی و داخلی

در این وبلاگ قصد داریم تجربیات سفر با تورهای مسافرتی را با شما به اشتراک بگذاریم

  • ۰
  • ۰

خرید کردن در فرانسه 

 

اکثری از فرانسوی‌ها در ماه اوت مسافرت می کنند , در سود , خارج بخشها توریستی , اکثری از فروشگاه‌های کوچک‌تر ( قصابی‌ها , نانوایی‌ها و … ) درین ماه بسته خواهند بود . این مسئله مرکز ها درمانی هم می گردد , البته در مرکزها توریستی , مغازه‌ها گشوده خواهند بود . در‌این ماه‌ها اکثری از جاذبه‌ها نامرتب خواهند بود . 

 

پول مرسوم فرانسه یورو می باشد که بوسیله ۲۳ میهن اروپایی مورد استعمال قرار میگیرد . هر یورو به ۱۰۰ سنت تقسیم می‌گردد . برخی از ارزها مانند دلار امریکا و پوند انگلیس هم در بعضا جاها , خصوصاً مرکزها توریستی پذیرفته می گردد . رستوران‌ها و هتل‌ها نرخ‌های خویش را پشت پنجره به نمایش میگذارند . بعضا از هتل‌های قیمت‌هایی پایین‌تری را از آنچه پشت پنجره زده‌اند , خصوصاً در فصول کم رونق , ارائه میدهند . در راءس تجاری شهر , شما فروشگاه‌های کوچک‌تری را پیدا خواهید کرد و فروشگاه‌های بزرگ در حومه شهر قرار دارا‌هستند . قیمت‌های با مالیات نشان داده میگردند . 

رستوران‌ها و خوراکی‌های فرانسه 

 

آشپزی فرانسوی آوازه جهانی دارااست . برای جستن شایسته ترین رستوران‌ها , از مردمان محلی و پرسنل هتل‌ها سؤال نمایید . غذای فرانسوی را میتوانید در رستوران‌های Michelin آزمایش نمایید که منوی استانداردی داراست و در اقصی نقاط شهرهای بزرگ واقع‌اند . رستوران‌های محلی مثل bouchonslyonnais در لیون و creperies در بریتانی هم غذاهای فرانسوی فوق‌العاده‌ای ارائه میدهند . یک نهار یا این که شام برای دو نفر به همراه آب میوه و قهوه ۷۰ تا ۱۰۰ یورو خرج داراست . خوب تر است نان باگت فرانسوی را فراموش نکنید! 

اقامتگاه‌های گردشگران در فرانسه 

 

یکی‌از شایسته ترین گزینه‌های اقامتی در فرانسه ویلاها , آپارتمان‌ها و استودیوهای اجاره ای هستند که در ماه‌های جولای و اوت به‌صورت هفتگی ( روز شنبه تا روز شنبه ) اجاره داده می گردند . این اقامتگاه‌ها اشکال بی آلایش تا گران قیمت را دارا‌هستند , یک کدام از گزینه‌های رقابتی که‌این اقامتگاه‌ها ارائه میدهند , آشپزخانه‌های پر‌از مواد غذایی است . 

 

درجه‌بندی هتل‌ها از ۱ تا ۴ ستاره میباشد که به وسیله وزارت توریسم داده میشود . نرخ‌ها مبتنی بر مرتبه , مکان و فصول یا این که رویدادهای متفاوت متعدد میباشد . 

 

نرخ یک هتل سه ستاره برای یک اتاق دونفری فارغ از ناشتایی , ۷۰ تا ۱۱۰ یورو می باشد . هتل‌های بنا شده در راءس شهر یا این که نزدیک ایستگاه‌های قطار اکثر اوقات کوچک ( ۳۰ - ۱۵ اتاق ) و هتل‌های بزرگ‌تر در حومه شهر واقع میباشند . میتوانید از هتل‌های کوچک‌تر به کارگیری نمایید . حمل‌ونقل از هتل‌های بزرگ که در بیرون شهر قرار دارا هستند , به راءس شهر پاریس زیاد اختلال هست . 

 

نکات ایمنی کلیدی به هنگام هجرت درفرانسه 

 

گردشگرانی که قصد مسافرت به فرانسه را دارا‌هستند میتوانند از طریق تور مسافرتی اقدام نمایند 

 

هنگام وقوع جرم با شماره ۱۷ تماس حاصل نمایید , پلیس ملی در شهرها و ژاندارمری در روستاها فعال هستند . 

 

نرخ جرم جنایت در فرانسه دوچندان تحت و یک کدام از امن‌ترین کشورهای عالم می باشد ; البته خوب تر است از رفتن به حومه شهر , پایگاه گروه‌های متخلف و مکان‌های توزیع مواد مخدر اجتناب فرمایید . ولی بخش اعظم این مکان‌ها از نواحی توریستی مسافت دارا هستند . 

 

 

در مواقع فوری می توانید به صورت مجانی با فوریت‌های طبابت ۱۵ , فوریت‌های رسمی ۱۷ , آتش‌نشانی ۱۸ و شماره‌های فوری استاندارد اروپا ۱۱۲ تماس حاصل نمایید . 

 

 

 

همت نمائید در اماکن همگانی خصوصاً مترو یا این که رستوران با صدای بلند سخن نکنید , صحت دارد که شما در درحال حاضر تفریح می‌باشید البته جامعه صاحب خانه سرگرم عمل روزانه خویش می باشند . 

 

در بخش اعظم فروشگاه‌ها می بایست از فروشنده بخواهید که اجناس را از قفسه بردارد . 

 

در شرایطی که می خواهید مشابه گردشگران به حیث نرسید , خوبتر است کفش ورزشی سپید , کلاه بیس پر و بال و شورت نپوشید . 

 

برخی از رستوران‌های لاکچری صرفا مشتریان با خرقه های قانونی ( کت , شلوار , کراوات ) را می‌پذیرند . 

 

با هجرت به فرانسه می توانید تجربه‌ای منحصربه‌فرد در معاش خویش کسب نمائید . ما سفارش می کنیم که پیش از مهاجرت به فرانسه , در رابطه این مقصد توریسم مطالعه ضروری را به فعالیت آورید تا با درایت بیشتر تعطیلات خویش را در‌این

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • علیرضا سرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی